יום רביעי, 21 בינואר 2015

לקח זמן עד שהם הוציאו אלבום שני


והנה הוא, במלואו:

היה שווה לחכות, אה?
אלבום מטריד מכל הבחינות, שמזכיר שילוב בין המלווינס, טורץ', בוא לבר ושנות העשרה שלי.
שלישיית המפלצות התל אביביות משלבות כל מה שטוב בסטונר ועושות את זה בצורה מאוד ייחודית ובועטת, מההקדמה, דרך העטיפה המגניבה, האפקטים, האירוח של ניקו בר (הזכור לנו בתור טוב טוב הגמד ועוד עשרות דמויות מצוירות ואהובות), השירה של הזמרת המכסחת והמרגשת תמר AKA קוקי אריאל (MESS, IDDQD ועוד מתקפות אוזניים מובחרות) וסרטון ההדסטארט המשובח שעזר לגרום לאלבום הזה להתקיים.

סרטון גיוס הכספים הטוב ביקום

סרטון התודה לאלו שאשכרה שילמו על זה

אם הייתי ילד בזמן שהאלבום היה יוצא, רוב הסיכויים הייתי בוכה מאושר, וגם עכשיו אני לא רחוק מזה. אז אם גם לכם זה עשה טוב, אפשר לראות את הדבר המטורף הזה בהופעה חיה בשבת הקרובה בבארבי.



מהצד השני של הספקטור, אה... הספקטרום, יש לנו את דניאלה ספקטור שעושה מוזיקה שקטה, אישית ומרגשת מאוד.
בואו נגיד שזה לא בדיוק הסגנון שלי, אבל אי אפשר לברוח מהעובדה שהיא פשוט שרה יפה וכותבת שירים שנוגעים בלב.
אהבתי מאוד את קליפ האנימציה שמעביר יפה את התחושות שעלו לי בזמן ההאזנה לשיר.


ממליץ לשמוע את כל האלבום, הוא יפה. באמת.



בשביל שנסיים עם מצב רוח טוב, עוד להקה ישראלית מגניבה ביותר, בטלני החוף הפסיכוטים!
קוון (Monkey Son Of A Donkey, Murderous Wolves, Dukatalon, The Astroglides וכו') וחבריו עושים סרף רוק שנשמע כאילו הגיע מקליפורניה של שנות השישים, אם ג'לו ביאפרה היה נולד כמה עשורים מוקדם יותר.
לחצו על פליי ודמיינו כאילו קיץ.
לא כזה קשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה