יום שבת, 3 בינואר 2015

מזל טוב אמא!

לפני כמה שנים (לא חושף בדיוק כמה) נולדה אישה יקרה מאוד, שמחה, אוהבת, סקרנית, אינטליגנטית, מצחיקה, אהובה ואחת שהייתה מוכנה לסבול את כל השטויות שלי בגיל ההתבגרות.
היא בטח לא יודעת את זה, אבל כל יום כשאני מתעורר בבוקר היא האדם הראשון שאני מודה לו ועכשיו אקח רגע כדי לעשות זאת בצורה פומבית.
אמא, אני רוצה להודות לך, דבר ראשון על כך שאני כאן.
ועל כך שנתת לי כל כך הרבה כל השנים - מחינוך מוסיקלי ותרבותי, דרך תמיכה כשהייתי צריך ועד החום, האהבה והדאגה שאני מקבל ממך בכל שיחה ובכל מפגש שלנו.
שמח שמצאת מקום יפהפה ושקט שמתאים למועדון הקריאה האישי שלך ומאחל לך להנות מכל רגע ולמצוא שקט ושלווה פנימיים, הרבה בריאות ואהבה.
אוהב אותך אמא!
מקדיש לך את השיר הבא ומתכוון לכל מילה בו.

ועכשיו למשהו אחר לגמרי.
חורף.
הוא כאן בכל הכח והביא איתו סילבסטר, סיכומי שנה, גשם, אפרוריות וקור.
פעם זה דיכא אותי לגמרי, אך בעקבות שינויים כאלו ואחרים שעשיתי בחיים, למדתי להנות ואפילו לאהוב את העונה הקרה.
על מנת לעזור לחורף הזה להיות קצת יותר שמח אשתף כמה מהדברים שעשו לי טוב בזמן האחרון.

העמק האפל
לא משמח ולא מבדח, אך גרם להרבה תהיות והזכיר את משל המערה של אפלטון.
צפיתי בו אתמול בהקרנה של הבלוג המצוין סריטה עם חבר טוב ושנינו יצאנו נפעמים מהמערבון האוסטרי הזה.

Bojack Horseman
רוצים משהו לאזן את האופל של העמק?
שימו לב לבו-ג'ק, הסוס אשר כיכב בסדרה מטופשת בניינטיז ומדובב על ידי ויל ארנט הגאון
וכרגע עסוק בעיקר בעצמו ובאיך להישאר אגואיסט בג'ונגל העירוני שהוא לוס אנג'לס.
 השילוב בין החיות לבני האדם ובחירות הדיבוב המוצלחות כמו אהרון פול ואליסון ברי
גורמים לבו-ג'ק וחבריו להצחיק עד מאוד ולספק לנו נקודת מבט מעניינת על התרבות בה אנו חיים.

המומינים - חורף קסום
מומינטרול מתעורר משנת החורף בעוד שאר בני משפחתו שרווים בתרדמה ויוצא לחקור את החורף הסקנדינבי.
כשקראתי את הספר (ששאלתי מאחי בזמן שכל המשפחה ישנה) עלו בי דמעה או שתיים
ונזכרתי עד כמה אהבתי את סדרת הספרים בילדותי.
לא רק לחובבי טרולים.

Alain Johannes
האיש המוכשר והלא מוערך מספיק הזה הוציא לאחרונה אלבום חדש שעוד לא שמעתי עקב העובדה שאין לי אייטיונס, אבל אני ממתין בסבלנות ובינתיים נהנה משני השירים החדשים שהוציא להורדה חינמית:
Silent Night
חידוש לשיר הכריסמס הידוע בגרסה יפהפיה, מלנכולית, אך מעודדת.
Infinitum
שיר שלא שוחרר עדיין משנת 2012.
תקשיבו ותחליטו בעצמכם עד כמה זה יפה.
לדעתי מאוד.


 Black Moon Circle - Andromeda
פסיכדליה חללית נורווגית, עם שירים די ארוכים והרבה כשרון.

 Whale Fall - The Madrean
אלבום קונספט המוקדש לשמורה מיוערת בצפון מערב אמריקה.
המוסיקה הזכירה לי שילוב בין מערבוני ספגטי לפסי קול של דיוויד לינץ'.

Nomads - When Those Around Us Leave
פוסט רוק עדין אך לא רכרוכי.
לחובבי סיגור רוס ואלססט.

 Damascus - When Last We Met
דמשק היא מקום קצת פחות נחמד לבלות בו כיום, אך אני אהבתי מאוד את אלבום הפוסט רוק המטאלי הזה.

In The Hearts Of Emperors - White Cities Are Breeding In Your Wound
שם ארוך מאוד, מוסיקה מינימלית ביותר משבדיה.

Deep Space Destructors - III
סטונר חללי פסיכדלי ופאנקי לעיתים מפינלנד.
כנראה שהחורף מוציא את הפסיכדליה מהסקנדינבים.

Mister F - The F Stands Four
שילוב מדהים בין אלקטרוניקה, פאנק ורוקנרול.
מומלץ אם רוצים להתחמם קצת.

זהו להיום.
שיהיה אחלה של שבוע ו-2015 מרגשת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה